logo
profile

societat Mataró

Resoldre incidències, augmentar freqüències i millorar la seguretat: els tres desitjos dels usuaris de l’R1 pel futur

Els viatgers que diàriament agafen la línia del Maresme celebren l’anunci del canvi de titularitat sempre que vingui acompanyat de millores en el servei

per Laia Sanmiquel| Compartir


Si aquest dimarts era la consellera de Territori i portaveu del Govern, Sílvia Paneque, la que comunicava el primer pas per fer efectiu el canvi de titularitat de l’R1, aquest dimecres ha arribat la valoració per part dels usuaris.

 

La majoria celebren el canvi de mans de la línia que passa pel Maresme però alerten que no servirà de res si la Generalitat no intenta suplir els anys de manca d’inversió que hi ha hagut en el servei.

 

Un cop es faci efectiu el traspàs de l’R1 a l’executiu català, els nous gestors tindran deures per fer. Segons apunten els usuaris que diàriament fan servir aquest mitjà de transport, hi ha tres aspectes on consideren que hi haurien d’incidir amb urgència. Aquests són: la manca de seguretat, l’escassetat de freqüències i la resolució d’incidències.

 

Segons dades proporcionades per Renfe, els dies feines són 100.000 els viatgers que fan servir l’R1 per desplaçar-se. Més de 30 milions de passatgers a l’any que mantenen l’esperança que el tren es doti de totes les garanties per alçar-se com a un mitjà de transport alternatiu al vehicle privat.

| Compartir

Loading related news...
Aquest portal web utilitza cookies per millorar l'experiència de l'usuari. En utilitzar-lo, accepteu totes les cookies d’acord amb la nostra Política de Cookies.